tabung kecemasan:)

Search This Blog

::mujahidah islam::

Jangan lupa ikot..=)

Wednesday 27 April 2011

Akan aku teruskan...

Ya Allah..berikan aku kekuatan...apakah niat aku benar2 keranaMu..berikan petunjuk Mu kepada ku agar keputusan ini tidak terburu-buru Ya Allah..sekali melangkah,harus istiqamah..aku takut aku xmampu istiqamah Ya Allah..kuatkan aku Ya Allah..berikan kekuatan padaku Ya Allah...akan aku cekalkan hati mengenakan niqab Ya Allah..kerana menjaga hati dan pandanganku Ya Allah...bantu aku Ya Allah..berikan kekuatan pada hambaMu yang hina ini..tetapkan niat dihati aku untuk berniqab...agar ianya termakbul...agar ianya terlaksana...amiin...memohon agar dikuatkan hati untuk melakukannya..
MUJAHADAH MENUJU TUHAN(^_^)

2 comments:

  1. semoga Allah merahmati kamu dan perjuaganmu..
    dan menjadi mujahidah solehah yang istiqamah..amin..jazakillah..

    ReplyDelete
  2. insya Allah..syukran laka atas doanya..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...