tabung kecemasan:)

Search This Blog

Loading...

::mujahidah islam::

Jangan lupa ikot..=)

Wednesday, 17 July 2013

::apa rasa HATI??::

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah..hari nie dah 8 hari kite berpuasa..pejam celik-pejam celik fasa pertama dah ke penghujungnya..Allah..Allah..redhailah kami..panjangkanlah umur kami hingga ke pnghujung Ramadhan..Aamiin Ya Rabb...

Macam biasa, malam tadi packing2 karipap sambile bermesej..satu-satu mesej masuk..mula2 perasaan tu ok lagi..tibe2 jadi sebak..dah lah packing-packing depan mak..harap sangat masa tu mak tak perasan air muka yang berubah time mesej sambil packing2 tu.. Dalam hati mase tu tak tahu nak cakap macam mane..just doa je harap2 mak xperasan air muka berubah..sebb aku perasan mak tengok lain jer mase taip mesej tu..muka pon dah lain dah..pandang muka mak..cuba gariskan senyuman buat mak..xnak mak nampak aku tengah sedih..mase tu hanya doa je harap2 mak tak nampak aku sedih mase tu..tapi masakan aku mampu menipu mak dan masakan mak xperasan aku sedih..tapi aku usaha jugak buat cool depan mak...Allah..kuatkan aku agar aku xmenitiskan air mata depan mak..aku xnak mak tengok aku nangis..bukan sebab aku dah besar,tapi aku xnak mak tanggung penderitaan yang aku cipta sendiri,,cukuplah hanya aku yang lalui dan rasainya..xnak mak ikut sedih..STRONG..!!!

Aku tak tahu kenapa aku harus sedih..padahal dye anggap aku kawan baik je..tak lebih dari tu pon..aku je yang beriya anggap dye lebh dari kawan baik..memang aku akui hatiku cepat tersentuh..bukan sebab aku perempuan tapi sebab aku xnak kehilangan dye...bukan tidak boleh hidup tanpa dye..tpi hati ini makin hari makin sayang pada dye..Allah..kuatkan aku..="( Aku tak mampu nak lalui semua ni sekali lagi Ya Allah..cukuplah sakli tu jer..aku dah xmampu..Allah...kuatkan aku Ya Allah...kalau dye bukan jodoh aku,Kau kuatkanlah hati aku agar aku redha dengan semua nie..kuatkan aku Ya Rabb..

Buat si dye, moga dikau bahagia dengan pilihan hatimu..InsyaAllah, doaku semoga dikau bahagia dengan siapa pun pilihan hatimu.. Cukuplah melihat insan yang aku sayang bahagia walaupun bukan dengan aku.. Cukuplah melihat dye tersenyum bahagia walaupun bukan dengan aku..Itu sudah cukup untuk membuatku bahagia.. =') (walaupun aku menyayangimu, namun jika hatimu bukan untukku, tiada ertinya untuk kita bersatu..kerana aku bukan hanya ingin memiliki dirimu malah aku ingin juga ingin memiliki hatimu..jika dirimu aku miliki namun hatimu tidak aku miliki,tiada gunanya buat aku..aku hanya mampu berdoa buat kita..="] )

Aku harus kuat..kuat seperti dulu....:"(..sungguh aku tidak mampu melalui sendirian.. ="(

Kuatkan aku Allah...be strong sayang..Allah tak akan uji seseorang hambaNya dengan apa yang hambaNya tak mampu.. =')

Allah bersamamu sayang..Allah..kuatkan aku..mohon agar ada sinar di penghujung kesedihan ini.. ='(

catatan mujahidah
MUJAHADAH MENUJU TUHAN(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...