tabung kecemasan:)

Search This Blog

::mujahidah islam::

Jangan lupa ikot..=)

Saturday 14 April 2012

~my family~



بسم الله الرحمن الرحيم

Hari ni tak tahu nak update apa..tapi bila duk sendiri tiba2 plak terasa cam nak post pasal my family..yezza..sebelom tengok gambar meh nak cite skit..hehe..dalam family ade mak + ayah + anak2..ok..aku ade sorang mak n sorang ayah,tapi ade 10 adik beradik,3 dari kami lelaki dan 7 perempuan..perempuan memonopoli dalam rumah kami..hehe...dan aku anak yang KETIGA dari 10.ade seorang abang dan seorang kakak..dan 7 adik..haaa..abang aku ni garang tau..dengar moto dy aje dah cukup untuk buat kami semua rase takut.Bila dye ade semua pakat senyap macam mulut kena kunci..tak berani..tapi tu dulu2 lah,,sakng dah ok dah..mungkin sebab masing2 makin matang J..kakak aku plak??hurm..manja skit kot..mak lebih sayangkan dye..tu dari pandangan aku dan adik2 laa..hurmm..tapi aku xkisah pon (dalam hati kadang2 terasa jugak) ..jom layan gambar plak..

Nie gambar family aku..adik beradik yang lelaki xder..
mase nie dyeorang syok sangat kot pegi raya.=)

haa..nie plak abang aku dan adik lelaki aku yang bawah aku=)

Yang ni plak adik bongsu lelaki aku..dye ni ok jer...kadang2 dye ni best kadang2 dye ni ngada + manja..:p







catatan mujahidah
MUJAHADAH MENUJU TUHAN(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...