tabung kecemasan:)

Search This Blog

::mujahidah islam::

Jangan lupa ikot..=)

Saturday 14 July 2012

~syukur atas nikmatnya~


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..segala puji bagi ALLAH kerana masih mengurniakan nikmat IMAN dan ISLAM yang tidak boleh dibeli dimana-mana pasaraya.Bersyukur juga kerana masih diberi nikmat untuk menyedut udara di muka bumi ini.Akibat terlalu lama cuti dan terlalu lama tidak mengupdate blog,terasa kosong dan tak tahu nk tulis ape..Memandangkan hari ini ulangtahun aku yang ke 21,tergerak hati untuk mencoretkan sesuatu didalam ni.Hari ini genaplah umur aku 21 tahun..kadang2 terfikir apakah yang telah aku sumbangkan untuk ISLAM??Cukupkah amalku untuk menemui ALLAH SWT???


HAPPY BIRTHDAY!!!

Takut,gerun,gembira semua ada bercampur menjadi satu.Takut jika nyawa diambil ALLAH dalam keadaan aku yang masih belum bersedia menghadapinya.Gembira atas hadiah yang ALLAH berikan padaku.Keputusan UPU yang pada aku sedikit sebanyak menggembirakan hati aku yang sedang walang.ALHAMDULILLAH diri ini masih diberi peluang menuntut ilmu dibumi barakah UNISZA..Masih ditawarkan dengan kursus yang sama..SYUKUR.



UNIVERSITI YANG SAMA.:)

Alahai..dah 21 tahun dah umur aku..sudah mampu memikul tanggungjawab yang berat dah..kalau orang dulu-dlu,umur cm ni dah jadi isteri orang..erkk..isteri orang??err..lambat lagi mungkin..aku masih mahu mencari identiti diri aku.identiti diri??peliknye..selama ni xkan xkenal diri sendiri..??bukan xkenal.tapi ingin memahami apa yang isi hati ini mahukan dari hidup ini.Aduh..tidak lain tidak bukan,mestilah mahukan CINTA dan REDHA ALLAH dalam hidup..CINTA ALLAH yang teragung yang tiada tolak bandingnya.SUBHANALLAH..tinggi sungguh nilai CINTANYA pada hamba2NYA.Cuma kita sahaja membutakan mata hati untuk melihat CINTANYA.



CINTA AGUNGNYA


Bila bercerita soal kawen.semua tu sudah ditentukanNYA..kita manusia berdoa lah agar diberikan yang terbaik olehNYA.Mudah2an dipermudahkan segala urusan hambaMu ini YA ALLAH.Moga hidup selama 21 tahun ini diberkati olehNYA.AAMIIN (=







catatan mujahidah
MUJAHADAH MENUJU TUHAN(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...