tabung kecemasan:)

Search This Blog

::mujahidah islam::

Jangan lupa ikot..=)

Tuesday 28 June 2011

Tambah Koleksi

بسم الله الرحمن الرحيم...


Syukur ke hadrat Illahi dengan limpah kurniaNya masih lagi diberi nikmat Iman,nikmat Islam,nikmat kesihatan,dan segala nikmat yang kita perolehi pada hari ini..dan yang pentingnya masih lagi diberi kesempatan untk kita menghirup udara pada hari ini dan masih diberi kudrat kepada kita untuk mengabdikan diri padaNYA..SUBHANALLAH..ALHAMDULILLAH..syukur padaMu Ya ALLAH..

Entry kali ni xtahu nak post dan tulis pasal apa.
.dan minta maaf kerana lambat mengedit blog akibat kekangan masa dan masalah internet di kampus.masuk nie dah minggu ketiga kuliah.ALHAMDULILLAh..setakat ni semua berjalan lancar walaupun ade saja masalah yang datang..bak kata orang,hidup ni xsunyi dari ujian dan masaalah.Baru2 ni aku ikot my brother g pesta buku..best lah sbb xde org..almklumlah g pesta buku malam perlawanan bola sepak antara Kelantan vs Terengganu..sume dok pakat bola..aku ngn abang aku jer yg g jalan2(trmasuk adik2 aku la..hehe)..malam tu aku beli dua biji buku,La tahzan dengan Rabiatul Adawiyah..naseb baik masa pegi tu ade duit..jadi aku gna duit aku laa..(kebetulan duit baru masuk..ngeh2)


Rabiatul Adawiyah..-perindu Cinta Abadi
wanita hebat..;-)

La Tahzan wahai wanita..jadilah wanita paling bahagia..
intipati yang memberi kesan pada wanita..InsyaAllah..lpas bce buku nie,jadilah org yang paling gembira..=)

Lepas tu,pegi plak ngn kawan aku,dan beli lagi satu buku,Fiqh Wanita Muslimah Menurut Al-Quran dan Sunnah karya Dr. Abdul Qadir Muhammad Mansur..tpi buku nie xhabis bace lagi..dalam proses nak habiskan Fiqh Mar'ah dulu..dan sekarang ni cuba membaca La Tahzan pelan2..Kawan2 cakap rajin dan suke beli buku..pada aku,better habiskn duit beli buku dari beli bnda yang xde manfaat dan faedah pada diri dan agama..:)

buku ni dicadangkan oleh sahabat ana,dan esoknye trus pegi cari buku nie.

catatan mujahidah
MUJAHADAH MENUJU TUHAN(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...