tabung kecemasan:)

Search This Blog

::mujahidah islam::

Jangan lupa ikot..=)

Friday 1 July 2011

Makin Beransur Pulih

Bismillahirahmanirahim..
Assalamualaikum..

Alhamdulillah..syukur ke hadrat Illahi kerana masih diberi nikmat bernafas agar dapat mengabdikan diri padaNya..Amiin..masuk hari ni dah masuk hari keempat demam dan ALHAMDULILLAH hari nie beransur pulih..Segala puji hanya untuk ALLAH..hurmm..bercakap pasal demam,,aku nie payah sket nak makan ubat..(sket??banyak laa..).. haha..memg payah pon nak mkan ubat..dari kecik ag..walaupon sakit dan sembuh tu datang dari ALLAH tapi kita sebgai manusia,kene lah berusaha untk mkan ubat,..tpi aku ni lain sket..langsung xberusaha untk mkan ubat..melainkan ubat batuk je yang aku makan..ubat demam dan ubat selsema tolak tepi..knapa???sebab ubt demam dngan ubat selsema kan dalm bntuk pil,jadi aku tolak tepi lah..kalau ubat sirap ni aku boleh lah pksa tekak aku telan walaupon rasa mcm nak muntah..huhu


ubat2 pil macam ni lah yang aku xley nak telan..knapa ntah..aku pon xtahu..

Tapi sekarang ni aku dah berasnur sembuh..ALHAMDULILLAH..:)

catatan mujahidah
MUJAHADAH MENUJU TUHAN(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...