tabung kecemasan:)

Search This Blog

::mujahidah islam::

Jangan lupa ikot..=)

Monday 13 December 2010

Himpunan Mahasiswa bersama Komuniti

Baru jer balik dari Kemaman..huh..letih sangat2..tpi kata orng brbaloi..huhu...program brmula dri 10-13disember..4 hari 3 mlam aku kt sne..sronok..???memg pon..tpi yg xseronok pom ade..tpi tu sume adlh kenangan untuk aku...tentatif dye mcm nie..

10disember...

Kiteroang brtolak dri u ke kemaman..mngmbil
msa lebih kurng 3 jam..lama tuh..skit pnggang aku duk dlm bas..(mcm xbese je aku nie..pdhal gi KL duk lme2 dlm bas xbising plak..huhu)...smpai je kt Kijal,trus kna brkumpul untuk mjlis persmian...tpi aku x brkmpul pom..hehe..aku pgi round2 tngok pmeran...sronok dn letih..lpas prasmian..mjlis penyerhan anak angkt kpada kluarga angkat...aku n geng aku kna duk kt Kemasik...jauh sngat2 ngn Kijal..stiap kali program kna pgi kt Kijal...huh..letih btol..tension aku...aku duk srumah ngn Amalina(bdak AQSO)...ehm..ltih sngat..mlm plak..kna pgi dngr forum plak kt Kijal...huh..dh pening dh nek bas..huhu...

11isember...

Pagi2 lgi dh kna bngun..men sukan kt Kijal..hu
h..jauh tuh..dh penig dah nek bas.....(aku ni dulu mbuk..)....smpai jer kt Kijal..dftar pemain dn men sukan..main apa???ha..men klinik sukan bola sepak..untuk knak2 kmpung jer..hehe...pas habis jer main klinik bola sepak tue..ade ke staf tue suoh bdak pompuan men bola sepak....mals aku layan...but dun know jer..hikhik...kol 12 tngh hri tu..kami brtolak blik ke Kemasik..men gi mari2 gitu je awak2 Kemasik nie......ptang tu dalm kol 2 lebih..kami pegi Kijal balik...nak men sukaneka..tpi last2 hujan...haha,,,xbley nk men sukaneka..lebat jgak lah hujan...huh..trsekt bwah khemah la plak..aduh..malu2..dahlah bdak2 dkir ada kt khemah yg ada stage..huhu..bile hujan dh brhenti..baru aku pegi kt stage tue..hehe..(xnak bgi basah kasut lah kononya..haha)....bile dh brhnti tue,,apa lagi kami pom balik Kemasik lah..nk men pon xbley..lecah..huhu...mlm tu ada kebudayaan..tpi aku mlas nk pgi...Amalina jer yg pegi..aku dh tngok dah keadaan kt sana..mlas lah aku nk pegi bek duk umah..tido...sedp btul tdo mlm tue..lena sngat2 tdo mlm tu..haha...

12disember...

Hari nie ada senmrobik n gotong royong kt pntai Ke
masik..tpi mlas aku nk pegi...hehe..ngntuk..lgi pon..ada orng xbgi aku pegi..hehe..aku tdo n bngun kol 10...hehe..bngun mkan2..pastu..bring2..mcm ngntuk jer..huhu...tdo kejap je...pastu bngun pegi mandi plak....kol 1 nk kna pegi Kijal plak untuk mjlis penutup....xsabar...haha..blik dri Kijal,,mak angkat aku ajak pgi pasar malam..pegilah pasar malam..beli mkanan skit..pastu pegi pntai kemasik..brgambar...pntai dye lawa...malm tu pgi mesra mall plak..enjoy btol lah..dn yg ptng tu dpt hadiah dri anak mak angkt..hadiah dri abang long..thanxz abang long..cntik sngt hadiah tue..hehe..blik dri mesra mall,,ma beli roti canai plak..blik tue mkn lah roti canai..huhu..knyngnye ary nie..hehe..abg..slmat mlam..xley nk mcj sngt kt abg sbb xde btry..huhu..(nk jimat btry nk tpon awak esok mse dlm bas..).....

13disember..

Hari nie ari last kt cni..kt umah ma..ehm...ma xbley hntr aku ngn na sbb ma kn pgi wt lesen...huhu..xpelah ma..sblom balik tue..jmpa tok wan dulu..pastu pegi tngok rabbit along.bnyak jgak rabbit along....pgi tue bru smpt tngok..asyik sibuk jer..tngok rabbit kejap je..pastu pak awang@abah dah dtng..cpat2 blek umah ma ambik beg..xsbar2 nak blik..on the way dalm bas asyik tepon ke si dia jer..lme gile ckap ngn dye..line ptus,,tepon balik....nk buat mcm mne..lpas rndu lah ktakan 3 hari xdpt contact btol2...huhu..(sya Syang awak)...hehe..galok plop doh..smpi kt u pon x letk2 ag tepon..memg ari nie brgyut btol2 lah aku
ngn die..memg lpas rndu lah..hehe..

klah..aku pon dah ade kt umah..letih plak..dh xthu dh nk tulis ape..dh mengrut2 dah..haha..k lah..smpai kt ni jer..sronok sngt ary nie..thnxz you awak sb
b bhagiakn sya..ari nie puas dn sronok sngt2..ehe..k lah..chow dlu..nk bereht plak..letih sngt...:)

p/s..:gmbr xde ag..t bile dh ade gmbar..aku akn upload..

nie gambar mse kt kem tu..layan..~


dengan ma and adik and na..~

bersama mak angkat..~

ok..ckuplah gambr bnyak nie...xbley ltak gmbar bnyak2..huhu..bhaye.!!!





MUJAHADAH MENUJU TUHAN(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...