tabung kecemasan:)

Search This Blog

::mujahidah islam::

Jangan lupa ikot..=)

Sunday 5 December 2010

boring..


Dah dua hri mak aku xder..pgi jlan2..huhuhu..naseb bek aku ade..knyang gak perut adik aku kt umah..lau x,botak kpala ayah aku nk beli mknan kat dye orang..(haha..bajet btol..tpi btollah..)ada adik pon xley hrap..huhu..tension btol aku...skang nie aku bru sdah masak,bsuh bju dn yg plng pnting aku orng yg pling last mndi hari nie..dah mcm kmbing dah rsenye..huhu...tpi xpe..yg pnting keje aku selsesai..dn mse untuk mmbri arahan kpada adik aku..(jdi kuku besi sbb mak aku xde..hahaha)...apa yg buat aku plng trkejut,,ayah aku mkn nasi mnambah..xpenah2 aku tngok ayh aku mkn bnyk mcm tue..pelik btol..huhu,,(bkn nk pikir pelik,,tpi memg btol..ayh aku jrng mkn nasi bnyak..mngkin dsebbkn hujan..)...tpi pape poon..aku letih bngat hri ini..huhu...ape pon..inilah yg akn mematangkan aku..krna hidup kita akn pnuh brliku...huhu..(yeah..!!!aku akn kuat mngahrungi hidup..poyo btol..)...insan2 yg kusyng...nntikan kejayaan ku..kpada ........,,aku akn bktikan aku akn brjya..doakn aku..aku sntiasa doakan mu...
MUJAHADAH MENUJU TUHAN(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...