tabung kecemasan:)

Search This Blog

::mujahidah islam::

Jangan lupa ikot..=)

Friday 31 December 2010

Penghujung Tahun 2010..apa yang terjadi.??


Salam dan selawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW...Syukur ke hadrat Illahi dengan berkat dan izinNya dapat saya edit blog nie..hmm..apa yang dah berlaku pada aku nie..nk bukak tahun baru dan semester baru,,,aku demam dan sekarang ni masih lagi demam...hmm..nie adalah pertama kali aku demam untuk tahun 2010..(agaknye lah..rsenye dah btul..) ...dan demam jadi berpanjangan kerana keengganan aku untuk mkan ubat..hehe..sebab xnak mkan ubat..???haa...sebab dye ntah lah..aku xsuka ubat,,senang x jawapan dye..hahaha...

Hari nie dah last day for year 2010..tomorrow new year...with new year with new azam n new semester..huhu...semester ni..ahh..sedap tngok jadual kuliah sem nie..trlalu padat...bile nk rehat???aduh...tension2...demam ini mungkin akan berlarutan hingga ke tahun baru..hmmm...nak tulis apa ag ek..???pasal dye???ehm..xkot...DEMAM MENYERANG DIRIKU..ARGHH..!!!apa harus dibuat..ini adalah ujian dari yang Esa yang akan menghapuskan dosa2 ku..amiin..:)
MUJAHADAH MENUJU TUHAN(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...